Personalizacja tematem przewodnim Golden Marketing Conference
Czy wiesz, że niemal 40% polskich internautów blokuje reklamy w Sieci? Ten wynik świadczy o tym, że odbiorcy zmęczeni są obecnością przekazów reklamowych w swoim życiu – te zazwyczaj drażnią ich i irytują. I choć ponad połowa Internautów doceniła wygodę, jaką dają im spersonalizowane bannery, to tyle samo osób potwierdziło, że obecna postawa marketingowców zniechęca nie tylko do wyświetlanych reklam, ale także do marek.
Dlatego właśnie PERSONALIZACJA to jeden z tematów przewodnich Golden Marketing Conference 2016. Marketing musi stać się bardziej ludzki. Nie możemy zasypywać odbiorcy treściami, które go nie dotyczą. Większość osób chce oglądać reklamy, warunek jest jeden – muszą naprawdę zainteresować. A w naszym interesie jest nauczyć się korzystać z narzędzi, które to ułatwią.
Paradoksalnie aplikacje blokujące reklamy nie zadziałały na niekorzyść reklamodawców – wręcz przeciwnie. Był to bodziec do opamiętania się i zmiany kierunku. Do dostrzeżenia Klienta. Do zaprzestania zasypywania go bezsensownym spamem, ale słuchania informacji o nim i od niego.
Dla kogo przygotowaliśmy Golden Marketing Conference? Mówiąc najprościej: dla wszystkich tych, którzy chcą się rozwijać. Dla specjalistów, dla freelancerów, dla właścicieli dużych i małych firm, dla szefów departamentów i studentów.
Dwudniowa Konferencja to skondensowana dawka wiedzy, dzięki której będziesz mógł sprawniej komunikować się z Klientem i współpracownikami. Na scenie wystąpi 13 prelegentów – ekspertów w swojej branży. Będą to, między innymi, prof. Rafał Ohme, Rafał Brzoska, Mateusz Grzesiak, Sebastian Bykowski czy Joanna Janowicz.
Będziesz miał również możliwość wzięcia udziału w praktycznych warsztatach, a także uczestniczyć w debacie poprowadzonej przez Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu BRIEF.
Golden Marketing Conference 2016 odbędzie się 15-16 listopada w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.