MTP w Konsorcjum Marki Poznań

Międzynarodowe Targi Poznańskie wezmą udział w II edycji Konsorcjum Marki Poznań. MTP znalazło się na liście pośród 39 przedsiębiorstwami z 11 branż, które wezmą udział w projekcie zmierzającym do osiągnięcia synergii wizerunkowej między markami a Miastem.

Konsorcjum Marki Poznań to element Strategii Promocji Miasta Poznania stworzonej w 2009 roku. Projekt polega na współpracy marketingowej pomiędzy miastem, a partnerami komercyjnymi. MTP będzie realizowało wraz z miastem lokalne i ogólnopolskie projekty, nastawione na wspólną promocję.

Firmy z Konsorcjum Marki Poznań będą mogły posługiwać się znakiem „Made in Poznań”. Od tego roku wprowadzono także oznaczenia „Inspired by Poznań”, promujące wydarzenia kulturalne, które odbywają się w Poznaniu oraz „Poznań Pozitive”, symbolizujący zaangażowane społecznie inicjatywy.

Decyzję o podjęciu współpracy z MTP podjęła specjalnie powołana w Rada Ekspertów – gremium niezależnych ekspertów z zakresu marketingu, kultury, innowacji czy sportu. Kryteriami decydującymi o podjęciu współpracy były m.in. ich rozpoznawalność i reputacja wśród grup docelowych na terenie Poznania i okolic.

Zobacz jakie firmy znalazły się w II edycji Konsorcjum Marki Poznań.doc

Back